Dodaj do ulubionych

Startuj z Serwisem EcoTravel

 

 

 

 

 

    

 

 

OFERTY KRAJOWE - WISŁA

               

               

1_t_INTKAZ_0115.jpg

    

3_t_INTKAZ_0586.jpg

  

3_t_INTKAZ_1111.jpg

  

3_t_INTKAZ_0073.jpg

                    okj1_mang1_2006_0235.jpg

   3_t_INTKAZ_0727.jpg

 

   

JAPOŃSKA PRZYGODA Z MANGĄ

Ośrodek Wczasowy

Polska, Wisła

wiek uczestników: 14-18 lat


Japońska Przygoda z MANGĄ
wiek: 14 - 18 lat
 
..::Zakwaterowanie::..

W ośrodku „Halny” w pokojach 2,3,4 osobowych z małymi łazienkami (o podstawowym standardzie) i TV, znajdującym się niedaleko centrum Wisły, na stoku góry „Jarzębatej”. Na terenie obiektu znajdują się: sala jadalna o wystroju regionalnym, sale warsztatowe, sala bankietowo - szkoleniowa z pięknym widokiem, kawiarnia z salą dyskotekową, siłownia, bilard oraz zadaszone miejsce na ognisko.
W ośrodku zasięg mają telefony wszystkich sieci.
 
..::Wyżywienie..::

4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad + podwieczorek, kolacja) przygotowywane w ośrodku, od obiadu pierwszego dnia do obiadu dnia ostatniego. Suchy prowiant na drogę powrotną.
 
Japonia to kraj kontrastów: bogata kultura i tradycja przeplata się tu ze współczesnością i najnowocześniejszymi technologiami. Oto nasza propozycja dla miłośników kultury Japonii, a zwłaszcza dla pasjonatów Mangi. Na obozie odkrywać będziecie fascynujący świat japońskiego komiksu: poznacie tajniki rysunku i specyfikę japońskiej "kreski". Usłyszycie legendy i mity tego kręgu kulturowego, tradycyjne japońskie obyczaje i święta oraz smak japońskich potraw.
 
Program obozu Japońska Przygoda z Mangą

- Manga to gatunek sztuki japońskiej powstały w latach 50-tych z połączenia japońskiej i amerykańskiej stylistyki tworzenia rysunków, komiksów. Charakterystyczna kreska i układ czytania (od prawej do lewej) sprawiają, że japoński komiks łatwo odróżnić od amerykańskich i europejskich powieści obrazkowych.

Anime (z języka japońskiego to ”pływające obrazy”)

- to filmy animowane w stylu manga. Istnieje wiele gatunków mangi i anime, osobny dla każdej grupy jej odbiorców. W Polsce najbardziej znane są shojo - komiksy dla dziewcząt ( o szkole, o czarodziejkach, o miłości) i shonen - mangi dla chłopców, opisujące zwykle losy silnych bohaterów, walki, superroboty, komputery, a także ogólne historie przedstawiane z męskiego punktu widzenia. W Polsce manga i anime kojarzą się przede wszystkim z charakterystycznymi „postaciami o wielkich oczach” (Pszczółka Maja, Sindbad, Czarodziejki z Księżyca), warto jednak wiedzieć, że rysuje się je głównie w komiksach shojo. Prawdziwi otaku potrafią wymienić dziesiątki tytułów rysowanych także przeróżnymi, innymi stylami!
 
Warsztaty sztuki i kultury japońskiej

- Młodzi Miłośnicy Kraju Kwitnącej Wiśni usłyszą legendy i mity tego kręgu kulturowego, dowiedzą się o obyczajach i świętach japońskich, stworzą niecodzienne origami, własne ikebany, rozwiążą kilka sudoku, wezmą udział w prawdziwym cosplay'u, gdzie każdy z Uczestników będzie mógł przebrać się za ulubioną postać z mangi, anime bądź ukochanej gry.
 
Japońska kuchnia

– Uczestnicy obozu poznają znane na całym świecie elementy japońskiej sztuki kulinarnej, dowiedzą się co nieco o miso, tofu oraz kuchnii zapaśników sumo. Ponadto samodzielnie przyrządzą sushi oraz oczywiście nauczą się trudnej sztuki jedzenia ryżu pałeczkami.
 
Pismo i mowa japońska

– czyli mini kurs kaligrafii (sho-do) oraz podstawy alfabetów japońskich. Uczestnicy dowiedzą się jak z normalnych obrazków tworzyły się znaki Kanji (jeden znak - jedna idea) oraz poznają sposób pisania i czytania japońskich słów.
 
Warsztaty komiksu

- nauka podstaw tworzenia komiksów, kadrowania, kolorowania postaci i tła, światłocienia, doskonalenie różnych technik twórczych (kredka, akwarela, flamastry). Uczestnicy będą mieli okazję poznać najpopularniejszych bohaterów oraz kultowych autorów mangi.
 
Świat anime i mangi

- czyli co Każdy Otaku (fan) wiedzieć powinien o tych gatunkach. Na Uczestników czekają także liczne zajęcia aktywne w terenie m.in.: wyprawa na Fudżi Jamę, zdobywanie zamku Szoguna oraz Walki Samurajów - wielka bitwa strategiczna.
 
Najnowsze technologie, gry wideo i zabawa na DDR

– elementy współczesnej kultury popularnej docierają do nas nie tylko poprzez japońskie filmy, zdjęcia i muzykę. Uczestnicy będą mieli okazję zaznajomić się z ogromnie rozwiniętą sztuką tworzenia mediów interaktywnych. Dowiedzą się, dlaczego Japonia przoduje w rozwoju gier wideo. Ponadto zatańczą na specjalnych matach do gry Dance Dance Revolution w rytm najlepszych kawałków J-Music.
 
Dzień „zajęć otwartych”

– specyfiką naszych obozów jest ich interdyscyplinarność. Aby Uczestnicy mogli poznać smak nowych aktywności proponujemy im uczestnictwo w modelowych zajęciach innych obozów, prowadzonych przez ich instruktorów. Dzięki tym zajęciom każdy będzie miał szansę odkryć bogactwo różnych dyscyplin, a także aktywnie odpocząć w odmienny sposób. A może narodzi się nowa pasja?
 
Pokaz finałowy

– zwieńczeniem dwutygodniowych Wakacji z pasją jest pokaz finałowy. W ostatni wieczór, podczas kilkugodzinnej prezentacji - w której biorą udział wszyscy Uczestnicy, ich rodzice oraz zaproszeni goście ze świata sztuki i mediów – poszczególne obozy prezentują rezultaty swoich zmagań. W skład pokazu wchodzą filmy, prezentacje multimedialne, wystawy i wernisaże, recitale, koncerty, show taneczne, reportaże i przedstawienia (tworzone przez Uczestników z pomocą instruktorów).

Ten wielki finał za każdym razem zadziwia wysokim poziomem postępów i umiejętności uczestników, co sprawia, że pokaz staje się atrakcyjnym i ważnym wydarzeniem kulturalnym.
Podczas gali finałowej najaktywniejsi twórczo Uczestnicy dostają Interkampki – nagrody specjalne za całokształt pracy twórczej na obozie.
 
Na zakończenie Uczestnicy Japońskiej Przygody z Mangą organizują wernisaż, podczas którego zaprezentują innym uczestnikom oraz zaproszonym gościom efekty swojej pracy.
 
W programie także aktywny wypoczynek w Beskidach:

- wycieczka szlakami górskimi i wyciągiem krzesełkowym „Czantoria”, zajęcia sportowe, basen, ognisko z kiełbaskami, zwiedzanie atrakcji turystycznych w Wiśle ( m.in. Muzeum Trofeów Adama Małysza).
 
PAKIET

- wszyscy Uczestnicy otrzymają pakiet zawierający plecak, segregator, długopis i płytę DVD z pokazem finałowym.
 
Co zabrać:

Mile widziane rekwizyty, mały notatnik, przybory do pisania, plecak na wycieczki, wygodne buty do wycieczek pieszych oraz obuwie sportowe, gorsze spodnie i bluzę do zajęć terenowych, nieprzemakalną kurtkę, ciepły sweter lub polar, strój kąpielowy, krem z filtrem UV, letnie nakrycie głowy (chustka lub czapka), kompas, latarkę z zapasem baterii. Należy także wziąć legitymację szkolną, kartę (książeczkę) zdrowia. Najpóźniej 10 dni przed obozem należy dostarczyć do biura poprawnie wypełnioną kartę kolonijną (z orzeczeniem lekarza oraz numerem PESEL).
 
DOJAZD

Dojazd autokarem z większości miast Polski za dopłatą (zależnie od miasta, ok. 58-168 zł).
 
TERMINY

1. 22.06-04.07.2009 | Sprzedaż zakończona
2. 06.07-18.07.2009 | Sprzedaż zakończona
3. 20.07-01.08.2009 | Sprzedaż zakończona
4. 03.08-15.08.2009 | Sprzedaż zakończona

5. 17.08-29.08.2009 | prześlij zapytanie o wolne miejsca...
 
CENA:
1999 zł

CENA ZAWIERA

Zakwaterowanie (12 noclegów), wyżywienie 4 razy dziennie, bardzo aktywny program, opiekę kadry, instruktorów oraz lekarza obozowego, pamiątkową koszulkę, śpiewnik, ubezpieczenie NNW (PZU S.A.), VAT.

DOPŁATY (na miejscu lub w biurze)

- Wycieczka do Krakowa – 150 zł
- Wyjście do Parku Linowego w Wiśle- 40 zł
- Wizyta Aquaparku Tropikana w Hotelu Gołębiewski w Wiśle – 40 zł
                           

 

       

 

 

      


Strona główna - Mapa portalu - O Nas... - Współpraca - Reklama - Praca - Forum EcoTravel - LinkiKontakt


Link Exchange: Jurajska Przygoda | Ojców | Parki Narodowe | Pieskowa Skała | Noclegi | Bilety Promowe | Bilety Lotnicze | Obozy |

Kolonie | Kolonie Letnie | Hotele | Promy | add link...


Copy Rights by EcoTravel 2002-2009 All Rights Reserved